قالب وبلاگ

آشتي با موتورهاي جستجو
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی


در دنياي پهناور اينترنت كه ميليون‌‌ها سايت بزرگ و كوچك را در خود جاي داده است، سايتي مي‌‌تواند موفق باشد و براي كاربران سراسر دنيا شناخته شود كه رابطه خوبي را با موتورهاي جستجو برقرار كند. برقراري اين رابطه را SEO ‌(Search Engine Optimization)‌ مي‌‌نامند. بهينه‌‌سازي يك سايت براي موتورهاي جستجو از مهم‌‌ترين عوامل پيشرفت آن سايت به ‌حساب مي‌‌آيد. اين كار داراي پيچيدگي‌‌هاي بسياري است و افرادي بسيار حرفه‌‌اي با آن سر و كار دارند چرا كه براي بهينه‌كردن يك سايت در موتورهاي جستجو بايد هميشه اطلاعاتي دقيق از الگوريتم‌‌ها و فناوريي‌‌هاي به ‌كار رفته در موتورهاي جستجو در اختيار داشته باشيد و با كمك مجلات و تحقيقات گسترده نيز اين اطلاعات را به ‌روز نگاه داريد.

سلام موتور جستجو
نرم‌‌افزار قدرتمند ‌Hello Engines‌ مي‌‌تواند همچون يك مهندس ‌SEO‌ به‌كمك شما بيايد و انجام اين كار بسيار پيچيده را براي كاربران مبتدي نيز آسان سازد.
اين نرم‌‌افزار مي‌‌تواند سايت شما را در هزاران موتور جستجوي بزرگ به‌ثبت برساند و با بهينه‌‌سازي اطلاعات صفحات وب شما، امتياز آنها در اين موتورهاي جستجو را افزايش داده و موجب افزايش بازديدكنندگان سايت شما شود.
اين نرم‌‌افزار با در اختيار داشتن بيش از 20 ابزار قدرتمند قادر است سايتتان را از تمام جهات بهينه ساخته و جايگاهي ويژه را در دنياي پهناور اينترنت براي سايت شما به ارمغان بياورد.
برخي از مهم‌‌ترين ويژ ‌گي‌‌هاي اين نرم‌‌افزار عبارتند از:
اولويت ‌بندي:‌ ‌برخورداري از يك ليست ‌SEO checklist‌ براي بررسي دقيق موارد مهم در بهينه‌‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو.
مقايسه پيشرفته:‌ ‌بررسي و مقايسه امتياز وب‌‌سايت شما در مقايسه با ديگر سايت ‌هاي مشابه.
ثبت ‌نام خودكار:‌ ‌با ابزارهاي موجود در اين نرم‌‌افزار مي‌توانيد به ‌طور خودكار و در مدت زمان كوتاه، سايت خود را به هزاران موتور جستجوي قدرتمند معرفي كرده و به ثبت ‌نام در آنها بپردازيد. ارائه گزارش‌‌هاي دقيق از نتيجه ثبت‌نام در اين‌گونه سايت‌‌ها از ديگر قابليت‌‌هاي اين برنامه است.
بررسي روش‌‌ها:‌ ‌اين نرم‌‌افزار قادر است به بررسي موتورهاي جستجو براي يادگيري روش‌‌هاي مورد نياز در جهت بهينه‌‌سازي صفحات سايت شما در آنها بپردازد. ‌ ‌
بررسي جزء‌به‌جزء:‌ ‌بررسي بهترين كلمات كليدي مرتبط با سايت شما، بررسي لينك‌‌هاي ورودي و خروجي سايت شما و بررسي ميزان خطاهاي موجود در صفحات و اصلاح آن از ديگر قابليت‌‌هايي است كه توسط اين برنامه در اختيار شما قرار مي‌‌گيرد. از ديگر امكانات برنامه بررسي سرعت بارگذاري صفحات سايت براي كاربران است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا در صورت سنگين بودن حجم صفحات و در نتيجه افزايش مدت زمان بارگذاري سايت با كمك ابزار ‌Shrinker‌ بدون ايجاد تغيير در ساختار سايت حجم صفحاتتان را تا 60 درصد كاهش دهيد.
ساخت راهنماها:‌ ‌موتورهاي جستجو با روش‌‌هاي مختلفي به مشاهده و بررسي صفحات سايت شما مي‌‌پردازند. اين نرم‌‌افزار قادر است با ايجاد صحيح و دقيق كلمات كليدي، نقشه سايت و فايل ‌Robots.txt‌، محتواي سايت شما را به بهترين شكل در اختيار موتورهاي جستجو قرار دهد.
برخورداري از ويرايشگر ‌HTML‌ داخلي، بررسي محبوبيت لينك‌‌هاي سايت شما در اينترنت، بررسي امتياز صفحات سايت شما در ميان موتورهاي جستجو، ارائه گزارش‌هاي آماري و دقيق در فورمت‌‌هاي مختلف، رابط كاربري آسان با ظاهر ويندوز ويستا و به ‌روز بودن هميشگي اطلاعات برنامه از ديگر قابليت ‌هاي اين نرم‌‌افزار قدرتمند به‌شمار مي‌‌روند.
براي دريافت اين برنامه و مشاهده اطلاعات كامل‌‌تر درباره آن مي‌‌توانيد به سايت زير مراجعه كنيد:
http://www.hello-engines.com





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1682
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: